Как да се запиша за обучение с кредит
Внимание! За да се запишете за обучение, трябва да сте влезли в профила си.
1. Отворете сайта https://prepodavame.bg и натиснете бутона "Вход".
2. От главното меню изберете "Обучения" > "Обучения по график".

3. От секция "Предстоящи обучения" изберете обучението, което Ви интересува.
4. Натиснете бутона „Запишете се“.

5. Попълнете формата:
Ако имате абонамент:
- Попълнете данните си и информация за училището си;
- Уверете се, че използвате имейла, към който имате активиран абонамент.

- Ако нямате абонамент:
- Попълнете данните си и информация за училището си;
- Изберете начин на плащане:
С карта:
- Въведете имената, които са изписани на картата, с която извършвате плащането;
- Въведете номера на картата;

- Въведете месец (ММ) и година (YY) на валидност на картата, както и CVC кода на картата. CVC (Card Verification Code) е код за проверка на картата, който служи за допълнителна сигурност при онлайн транзакции. Обикновено CVC кодът се намира на задната страна на картата и се състои от 3 цифри в бялата ивица за подпис.
С банков превод – следвайте инструкциите, които ще получите на имейла си.

- Направете превода до 5 работни дни и не по-късно от 2 дни преди обучението;
- Важно: напишете името си като основание за плащане;
6. Натиснете бутона „Запишете се“.
- До 1 минута ще получите имейл с инструкции;
7. При нужда от фактура:
- Отбележете опцията за фактура и попълнете данните на организацията;
- Ще я получите на имейла си до няколко работни дни след извършено плащане;

Важно! Ако не получите имейл, проверете папка СПАМ или ПРОМОЦИИ.
Най-често срещани проблеми и техните решения
Проблем |
Причина |
Решение |
|---|---|---|
| Не откривам бутон "Запишете се" към обучението, което съм избрал. Виждам надпис "Очаква потвърждение". | Обучението все още не е отворено за регистрация. | Отваряме регистрацията около 4-5 седмици преди датата на провеждане на обучението. |
| Не получавам имейл за успешна регистрация | Влязъл е в спам | Проверете в спам или пишете на help@prepodavame.bg |
| Не съм получил фактура | Не сте отбелязали отметката за фактура | Пишете на help@prepodavame.bg |