Как да анализирам резултатите на анкета за саморегулирано учене?
1. От основната страница на платформата със списъка от анкети изберете анкетата, която искате да анализирате, като натиснете бутона “(Виж повече)”
В отворения прозорец ще се визуализира графика със средните резултати на целия клас.
За да видите резултатите за категория, намерете категорията и задръжте мишката на кръгчето, което отговаря на нея
- За да получите повече информация за всяка категория натиснете големия син бутон “Легенда на категориите” в дъното на страницата и скролнете страницата.
- В таблицата можете да намерите кратко описание на категорията, както и да отворите страница с подбрани ресурси, като натиснете иконката линк в края на всеки ред.
- За да видите обобщени данни на ниво ученик, натиснете падащото меню срещу надписа “Данни за” в горния десен ъгъл и от него изберете ученика, за когото искате да видите данните.
Важно: За да се върнете към обобщените данни на класа, отново натиснете падащото меню срещу надписа “Данни за” в горния десен ъгъл и от него изберете “Целия клас”
- За да видите данните в табличен вид от бутоните в горния ляв ъгъл изберете “Табличен”
- В отворената таблица използвайте скрола в дъното на таблицата, за да видите остатъка от категориите.
Важно: Цветовият код в таблицата отговаря на големината на резултата на ученика. Легенда можете да намерите в горния ляв ъгъл над таблицата.
- Можете да сортирате резултатите във всяка категория по големина като натиснете стрелките преди името на категорията. Горна стрелка за първо най-високите, долна стрелка, за първо най-ниските.
- За кратко описание на категория задръжте мишката върху иконката с въпросителен знак намираща се след всяка категория.
- За да отворите допълнителни ресурси за всяка категория натиснете иконката с линк намираща се в края на всяка категория.
- За да изтеглите резултатите на компютъра си във формат за обработка, натиснете бутона “Изтегли резултати” в горния десен ъгъл.
- За да анализирате резултатите по пол, натиснете бутона в горния ляв ъгъл на екрана “По пол”