Регистрация за уебинар

Важно! Можете да се включите безплатно във всички наши уебинари, но достъпът до записите и материалите, както и опцията за издаване на сертификат, са валидни само за потребители с активен абонамент.

За да се регистрирате за наш уебинар, от началната страница на Prepodavame.bg, намерете меню „Ресурси“ >> „Професионално развитие“ >> „Уебинари“.

Натискайки върху „Уебинари“, ще бъдете препратени на страница от нашата платформа, където ще видите списък с предстоящи уебинари, както и архив на вече минали уебинари.

Тук имате две възможности:

  1. Ако искате да се запишете на предстоящ уебинар, избирате този, който Ви интересува и натискате бутона „Запишете се“.

Ще бъдете препратени към страницата на съответния уебинар, където са описани подробности относно датата и часа на обучението, кои са обучителите и друга важна информация за конкретния уебинар. На същата страница има и форма за записване, която трябва да попълните.

Трябва да попълните Вашите имена и имейл адрес. Моля, уверете се, че изписвате коректно имейл адреса си, защото на него ще получите Zооm линка, чрез който да се присъедините към обучението.

В полето "Вие сте" от падащото меню ще имате възможност да изберете няколко опции - учител, директор, родител или друго.

1.1 Ако изберете опцията "учител", "директор" или "друго", ще Ви се отвори допълнителна част от формата за регистрация, където трябва да попълните данните за Вашата организация.

Важно! Моля, уверете се, че сте попълнили всички задължителни полета, отбелязани с червена звездичка до името на съответното поле! В противен случай няма да можете да изпратите Вашата заявка за регистрация.

Когато попълните Вашите данни, натиснете бутона "Запишете се".

1.2 Ако изберете опцията "родител", няма да има нужда да попълвате допълнителна информация, а само имената и имейла си, след което натискате "Запишете се".

След натискане на бутона "Запишете се", на екрана ще видите следното съобщение:

До няколко минути на предоставения от Вас имейл трябва да получите съобщение за успешна регистрация. В него ще намерите Zoom линк, който да използвате, за да се присъедините към обучението в деня на провеждането му.

  1. Ако искате да получите сертификат от вече минал уебинар, от секция "Архив от уебинари", изберете този, който Ви интересува и натиснете върху иконата му.

Ще бъдете пренасочени към страницата със записа на съответния уебинар. От същата страница ще можете да свалите материалите към уебинара, както и да попълните данните си, необходими за издаване на сертификата.

Моля, имайте предвид, че е от съществено значение да попълните Вашите данни коректно, тъй като те ще бъдат използвани за издаване на сертификата. Проверете внимателно дали сте въвели правилно вашия имейл адрес, тъй като на него ще получите своя сертификат.

След като попълните данните си и отговорите на въпросите, натиснете бутона „Заявете сертификат“, за да изпратите данните си към нас.

До няколко минути ще получите имейл, който съдържа Вашия сертификат с името Ви и темата на уебинара. Имате възможност да свалите сертификата на компютъра си, да го разпечатате или да го запазите дигитално във Вашето портфолио.

Важно! Възможност за достъп до записа и материалите, както и опцията за издаване на сертификат имат само потребители с активиран индивидуален или училищен абонамент.

Рейтинг на статията Благодарим за обратната връзка Има проблем с приемането на обратната Ви връзка. Моля опитайте по-късно.

Все още имаш нужда от помощ? Свържете се с нас Свържете се с нас